نکته مهم: برای جلوگیری از کپی برداری سایت های مشابه، تمامی مبانی نظری های این سایت هر دو هفته یک بار ویرایش شده و به صورت به روز تر منتشر می شوند.

15 عدد پرسشنامه برند

عنوان: 15 عدد پرسشنامه برند
قیمت: 95000 ریال

 در فارسی واژهٔ مارک یا برند معمولاً برای اشاره به محصول یا خدمتی به‌کار می‌رود که ارزش اعتباری و اجتماعی بالایی داشته باشد. به بیان دیگر «برند» دارای ماهیت اجتماعی است و برندهای قدرت‌مند آن‌هایی هستند که افراد نسبت به آن‌ها حس مالکیت دارند و برای مثال می‌گویند: «این مارک، اسم مارک دلخواه من است». نمانام‌های برتر می‌توانند هیجان و عواطف مصرف‌کنندگان خود را برانگیزند و مشتریان نیز به این نام‌ها اعتماد داشته و از آنها انتظار خلق ایده‌های برتر و نوآوری در محصولاتشان را دارند.

امروزه یکی از حوزه هایی که بیش از پیش مورد توجه محققلن و پژوهشگران قرار گرفته است، موضوع برند و حیطه های آن می باشد و از پیش نیاز های هر پژوهشی می توان به پرسشنامه اشاره داشت. 

در این قسمت همکارانمان در بانک پرسشنامه و مقاله ایران 15 پرسشنامه استاندارد و مورد استفاده در حوزه برند را گردآوری کرده اند و با نازلترین قیمت در اختیار علاقمندان قرار داده اند، امید است با استفاده از این پرسشنامه ها، گامی بلند در زمینه برند و برند سازی در کشور برداشته شود.

 

تعداد پرسشنامه: 15 پرسشنامه

منبع: دارد

حجم فایل: 2.584 مگابایت

فرمت فایل: rar

 

عنوان پرسشنامه ها:

1-ارزش ویژه برند کارمند محور    20*

2-ارزش ویژه برند مشتری محور   34

3-ارزش ویژه برندهای آنلاین   12

4-اعتماد به برند  8

5-پرسشنامه اعتماد به برند (ورزشی)  8

6-پرسشنامه بررسی میزان وفاداری مصرف کننده به برند   11

7- پرسشنامه تبلیغات بر مدیریت برند  20

8-پرسشنامه تصویر برند  21

9-پرسشنامه عشق برند  10

10-پرسشنامه میزان توجه به برند  17

11-پرسشنامه هویت برند  6

12-تصویر برند    11

13-عشق برند   12

14-گسستن از برند  9

15-هویت برند  6

 

* اعداد روبروی پرسشنامه ها تعداد سوالات آن پرسشنامه می باشد.

 

این مجموعه را به صورت یکجا با تخفیف 9500 تومان تهیه نمایید.

 

قیمت این مجموعه با تخفیف فعلا  9500 تومان

دیدگاه‌ها   

 
0 #1 داود دکترای مدیریت 1395-10-12 10:57
عالی بودن. خیلی ممنون از گروهتون.
نقل قول کردن
 
 
0 #2 الهام رضازاده 1395-10-12 11:01
با اینکه فقظ پرسشنامه بررسی میزان وفاداری مصرف کننده به برند نیاز داشتم ولی مجبور شدم کامل بخرم. کاش جدا جدا میذاشتید.
نقل قول کردن
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین ویرایش این فایل: نیمه اول تیر 1396

پس از اتمام خرید، علاوه بر فعال شدن لینک دانلود، همان لحظه یک نمونه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

نکته مهم: برای جلوگیری از کپی برداری سایت های مشابه، تمامی مبانی نظری های این سایت هر دو هفته یک بار ویرایش شده و به صورت به روز تر منتشر می شوند.

توجه: محصولات این سایت طراحی و یا ویرایش شده توسط مسئولین سایت بانک پرسشنامه و مبانی نظری ایران می باشند. لذا، حق انتشار الکترونیکی آن صرفا متعلق به سایت انک پرسشنامه و مبانی نظری ایران (www.iranque.ir) بوده و هر گونه کپی برداری و یا انتشار الکترونیکی آن پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.