1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)
امتیاز کاربران
ضعیفعالی 

رسانه، در مفهوم ارتباطاتی آن، عاملی است که می‌تواند پیامی را به مخاطب انتقال دهد این عامل از شکل های ابتدایی نمادین آغاز می‌شود و در جامعه مدرن به شکلی نهادمند، تحت عنوان رسانه‌های تصویری، شنیداری و مطبوعات تعریف می‌گردد؛ بنابراین در فهم ارتباطاتی رسانه، درکی ایزوله از مفهوم رسانه در فرهنگ ارائه می ­شود. امروز ما در کل جهان زندگی می‌کنیم. رسانه‌های همگانی، روزنامه ها، مجلات، سینما و تلویزیون، اغلب در ارتباط با سرگرمی در نظر گرفته می‌شوند و بنابراین در زندگی اکثر مردم نسبتاً کم اهمیت قلمداد می‌گردد. چنین دیدگاهی کاملاً گمراه کننده است.

فایل حاضر 22 صفحه مطلب با فونت 14 BLotus در مورد مبانی رسانه ها و رسانه های ورزشی است که می تواند کمک شایانی به شما در نوشتن فصل 2 پایان نامه بنماید. تمامی مطالب در این فایل دارای رفرنس معتبر می باشند.

 مشخصات کلی این فایل:

تعداد صفحه: 22 (فونت 14)

تعداد رفرنس: 40 رفرنس (32 رفرنس فارسی و 8 رفرنس انگلیسی)

حجم فایل: 172 کیلوبایت

قیمت: با تخفیف 50 درصد فعلا 15000 تومان

صفحات نمونه:

(برای مشاهده بزرگ تر کلیک کنید)

تذکر مهم: برخلاف سایت های مشابه، تمامی مطالب این سایت قبل از انتشار از نظر کیفیت مطالب و قابل استفاده بودن در فصل دوم پایان نامه بررسی شده است.

سرفصل های موجود در این فایل عبارتند از:

  • تعريف رسانه
  • فلسفه رسانه
  • اجزای ارتباط
  • گوینده
  • گفتار
  • مخاطب
  • تأثیر رسانه‌ها بر جامعه
  • انواع رسانه ها
  • رسانه شخصی
  • رسانه پولی
  • رسانه اکتسابی
  • رسانه‌های ورزشی
  • تأثیر رسانه‌ها بر ورزش
  • تأثیر رسانه‌های مكتوب بر جریانات ورزش
  • منابع

 

 

قیمت با تخفیف 50 درصد فعلا 15000 تومان!

برای خرید کلیک کنید:

 

 

نوشتن دیدگاه

در صورتی که مشکل شما (فوری) می باشد با ایمیل iranphe@gmail.com مکاتبه کنید.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

نکته مهم: برای جلوگیری از کپی برداری سایت های مشابه، تمامی مبانی نظری های این سایت هر دو هفته یک بار ویرایش شده و به صورت به روز تر منتشر می شوند.

توجه: محصولات این سایت طراحی و یا ویرایش شده توسط مسئولین سایت بانک پرسشنامه و مبانی نظری ایران می باشند. لذا، حق انتشار الکترونیکی آن صرفا متعلق به سایت انک پرسشنامه و مبانی نظری ایران (www.iranque.ir) بوده و هر گونه کپی برداری و یا انتشار الکترونیکی آن پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.