هدف پرسشنامه: پرسشنامه برند سازمان در جهت بررسي عوامل موثر بر نگهداشت و ارتقا برند در سازمان تنظيم شده است. در طراحي پرسشنامه تلاش شده است كه عوامل تاثیرگذار بر نگهداشت و ارتقا برند لحاظ گردد.
نحوه تکمیل: طیف 5 ارزشی لیکرت
تعداد سوالات: 35 سوال
نوع فایل: Word 2003
حجم فایل: 108 کیلوبایت
کاربردپرسشنامه پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت و مدیریت ورزشی، پروژه های تحقیقاتی
قیمت: با تخفیف 50% فقط 2000 تومان (تخفیف فقط تا پایان اسفند 93 اعتبار دارد)
خرید تا این لحظه: 29 نفر
آخرین ویرایش این فایل: نیمه اول بهمن ماه 1402
پس از اتمام خرید، علاوه بر فعال شدن لینک دانلود، همان لحظه یک نمونه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.
نکته مهم: برای جلوگیری از کپی برداری سایت های مشابه، تمامی مبانی نظری های این سایت هر دو هفته یک بار ویرایش شده و به صورت به روز تر منتشر می شوند.
توجه: محصولات این سایت طراحی و یا ویرایش شده توسط مسئولین سایت بانک پرسشنامه و مبانی نظری ایران می باشند. لذا، حق انتشار الکترونیکی آن صرفا متعلق به سایت انک پرسشنامه و مبانی نظری ایران (www.iranque.ir) بوده و هر گونه کپی برداری و یا انتشار الکترونیکی آن پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.